16 Ağustos 2010 Pazartesi

Ay bu cok hos bir ugras!! Cocuk gibi ilgi ve bakim istiyor:)
Dun yazamadim diye bi yanim diger yanima  odevini yapmamis ogrenci muamelesi yapti.. Cookiem bir taraftan basogretmenlik yapiyor, ara vermeden yaz lutfen diye ben oncelik sirami belirliyemiyorum sonra gene birak akisa dedim kendime oturdum bilgisayar onune..
Bana heycani yasatan da siz canim arkadaslarim oldunuz acikcasi; blog fikrimi destekleyen cesaret veren  mesaj ve dusunceleriniz cok hosuma gitti acikcasi,sistemi tam cozersem daha da rahat edicem , sonra da ingilizceye donucem. Hani simdi resmi olmayan yayindayim acilisda ingilizceye donerim diye dusunuyorum.
Bugun sabah" Dostlar" diye baslayan icten arkadasim A.D den mesaj alarak gune basladim;bugunun ortodoks dinindeki oneminden dolayi hepimizi verdigi saatte bir olmaya davet etmis! Tum gunumu etkiledi .
Ne positif ,ne mutevazi ,ne  guzel deger veriyor ve paylasiyor diye dusundum, sonrada gercek degerler aslinda bunlar degil mi diye.. Egomuzu yan koltuga koyup sahiden paylastigimiz zaman ne buyuk keyif aliyoruz...
Bugun dilekte bulunan herkezin dualarinin, dualarimizin kabulunu diliyorum..Tesekkurler Aysegul cum:)
Bir baska paylasim ornegi daha vermek istiyorum,
gecen hafta gene Oya ve Tunc a tenelerine davetliydik ( onlara sifat bulamadim ! en yakin mi en sevdigim mi ne diim bilemedim ama en en!!) her seferinde agirlanirken artik bundan iyisi olmaz dersiniz ama olur ya Oya nin ikrami oyle oluyor iste.. Kendinizi 10 yildizli uzakdogu otellerinde buluveriyorsunuz.Oya nin sustugu yerde Tunc devreye giriyor ,o da susarsa ekip hazir! hic acik yok! bizlere sadece yemek ,dinlemek dinlenmek  ve keyif yapmak kaliyor.. Ben fotografa cok merakliyim cok resim cekerim. Her tatilde de grubun fotografcisi seklinde oluyorum ama tekne seyahatlerinde arkadaslarimdan cok masa ceker oldum, doyamiyorum, ve izin aldigim icin birkactanesini sizlerlen de paylasicam;

NO COMMENT.....













Gecirdigim en sahane tatillerin  sebebisiniz, sizlere ne kadar tesekkur etsem azdir. Allah hep karsiniza sizler gibi dostlar cikartsin :) Love You

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...